دخترم آوينا دخترم آوينا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و دخترم آوینا

آزمايشگاه

1393/2/24 16:16
نویسنده : مامان مژده
118 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم محبت

صبح روز شنبه 92/11/19 همراه باباجون ازخونه امديم بيرون و من تنهارفتم  آزمايشگاه نزديك مغازه بابارضا رفتيم ساعت 8:40 بود خانم دكتره گفته مطمئن باش جواب مثبته منم كه دلم ضعف ميره هركي درمورد تو باهام حرف ميزنه تاآزمايش دادم اومدم پيش بابارضا ساعت 9:20 خانم دكتر زنگ زد وگفت مباركه مامان شدييييييييييييييييييييمحبت 

واي خدا ماماني نميدوني چه حال بودم قيافه من و بابايي اينطوري بودخندونکخندونک

انقدر خوشحال بوديم كه يهو دوتا جوان ساز زن اومدن مغازه بابارضا پول داد واهنگ اذري زدن         خيلي 12.gif خوشحال  بوديم يه 10 دقيقه آهنگ زدن خيلي خوب بود بعد عمه ها-عزيز-بابابزرگ زنگ زدن تبريك گفتن بابارضا رفت برامون گل خريد محبتهي ميگفت چيزي دلت ميخواد منم هم ميخنديدم ميگفتم عجله نكنزبان وديگه رسما شروع زندگي سه نفره ما آغاز شد خداروشكر  اينم عكس تقريبي توست عزيزم  تو

هفته هاي دوم راضی

                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدمهدی
18 اردیبهشت 93 18:53
سلام خدا حفظ کنه کوچولوتو من کارای نمدی انجام میدم به وبلاگم سر بزن میتونم تو تزیین سیسمونی کمکت کنم قیمتام خیلی مناسبه میتونی مقایسه کنی http://feltcollection.blogfa.com/
مامان مژده
پاسخ
چشم عزيزم حتما ازت كمك ميگيرم
مامان الهام
18 اردیبهشت 93 20:45
ووووووووووااااااااااااااااااای مبارک عزیزم به سلامتی
مامان مژده
پاسخ
بازم به ما سربزن
مامان هستی
20 اردیبهشت 93 15:25
سلام مامانی مبارک باشه ایشاالله نی نی کوچولوتو صحیح وسالم بغل کنیبا اجازه من لینکت کردمخوشحال میشم به وبلاگ هستی جونم سربزنی[پاسخ سلام چشم حتما ممنون كه اومدي