دخترم آوينا دخترم آوينا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و دخترم آوینا

خاله هاي ني ني سايتي

1393/2/25 9:35
نویسنده : مامان مژده
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله جونياي ني ني سايت

دوستون دارم ازتون خيلي ممنونم كه براي سلامتي من و مامانم دعا ميكنيد مامان ازشما

براي من زياد صحبت ميكنه         همچنين از بقيه خاله هاي كلوپ هاي ديگه ولي خاله جونيا كلوپ بامعرفتها خيلي بامعرفتان الخصوص اين خاله ها

خاله نورا-خاله فاطمه-خاله باران -خاله ياسي و پرنسس حديث-خاله ندا-خاله سمانه

مامانم ميگه يه روزهاي كه دلم خيلي ميگيره خاله ها سنگ صبورمن ميشن همش برام دعا ميكنن

                                            kiss

مامانم ميگه دعا كن براي خاله ها به ترتيب ميخوام دعا كنم

1-خاله نورا=انشاءالله كه تو امتحانات قبول شي خاله جونم و امسال عروس شي من بيام عروسيت برقصم                            

2-خاله فاطمه =مامانم زياد درموردشماحرف ميزنه ميگه به خدابگو يدونه ازدوستاهاي آسمونيتو بفرسته تو دل خاله فاطمه ان شاءالله زود زود خاله جوني تا من زميني شم خدايه دونه ازدوستهاي آسموني منو برات ميفرسته

                                                        

3-خاله باران= ان شاءالله شماهم زود يه دخترخاله خوشگل براي من بياري من باهاش دوست شم و درست يه سلامتي تموم شه خاله باران يه خونه گنده هم بخري

                                

4-خاله ياسي =خدابرات دوستم پرنسس حديث و حفظ كنه و خدابه آرزوهات برسونتت خاله حونم .ان شاءالله پرنسس حديث دكتر شه

                                              

5-خاله ندا=خداروشكركه خدايكي ازدوستاموفرستادتو دلت ان شاءالله سفت و محكم بچسبه به دلت وبه سلامتي دنيا بياد

                                                     

6-خاله سمانه =شماتازه عروسي كردي هنوز زوده خدا بهت ني ني بده ان شاءالله خدابه آرزوهات برسونتت ماشين بخري -خونه گنده بخري

                                          decorated house with Christmas trees animated gif

                                                

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله یاسی
28 اردیبهشت 93 10:39
سلام ممنونم مامانش..............[پاسخ خاله ياسي ممنون از شما
فاطمه
30 اردیبهشت 93 10:42
خوشگل خاله ایشالا صحیح و سالم بیای و همه رو خوشحال کنی
مامان مژده
پاسخ
خاله فاطمه جونم برامون دعا کن بابام دلش رحم بیاد