دخترم آوينا دخترم آوينا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و دخترم آوینا

روز مرد مبارك عشقم

1393/2/24 11:27
نویسنده : مامان مژده
199 بازدید
اشتراک گذاری

رضا جونم  عزيز زحمت كش من http://falshbaner.persiangig.com/image/pedar-madar/babol-madaer60.gif

فقط خداميدونه كه من چقدرتو رو دوست دارم قربون اون چشمهاي خوشگلت بشم همسرمهربون ودلسوزمن دوست دارم خداروشكرميكنم بابت تو وفرشته آسمونيت  دوست داريم

قربونت برم كه بابا شدي روزت مبارك

                                      

 

انیمیشن های عاشقانه و احساسی (عکس)

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان هستی
23 اردیبهشت 93 19:54
آخه مامانی چه لحظه های خوبی داری قدرشوبدون.ایشاالله که همیشه خوشبخت باشیدوبا اومدن نی نی کوچولو خوشبختیتون چندبرابرشه
مامان مژده
پاسخ
سلام عزيزم ممنون كه به وبلاگ ما سرزيد همچنين شما عزيزم
خاله نورا
25 اردیبهشت 93 11:15
سلام خاله من خیلی دوستت دارم ای جونم چه قدر قشنگ نوشتی ایشالله سالم به دنیا بیایی ممنونم بابت دعای زیبات
مامان مژده
پاسخ
سلام خاله نورا جونم ممنونم دوست دارم
خاله نورا
25 اردیبهشت 93 11:20
آرزو میکنم هفته آینده این خبر در وبلاگت بزاری همه چی آرومه من چقدر خوشحالم/پیشم هستی حالا به خودم میبالم............ تقدیم به پسرت ایشالله.
مامان مژده
پاسخ
ان شاءالله نورا جونم فدات شم الحق كه بامعرفتي
خاله نورا
25 اردیبهشت 93 11:22
تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم، نه خوشی ها را زیرا خوشی آن است که تو می خواهی و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد...
مامان مژده
پاسخ
همچنين نورا جونم التماس دعا