دخترم آوينا دخترم آوينا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و دخترم آوینا

روز شمار چشم انتظاري فرشته ام

1393/2/18 17:09
نویسنده : مامان مژده
137 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته قشنگ زندگيمون دوست داريم

امروز اين وبلاگ و برات درست كرديم خيلي خوشحالمniniweblog.com

الان18 هفته اس كه توتكه اي از بهشت خدا اومدي تو شكم ماماني خيلي دوست دارم سفت بچسب به شكم مامان كه مامان داره برات روزها رو ميشماره .گلم عشقم خيلي دوست دارم تازه ميدوني خيلي شيطون بلا هستي مامان تا حالا 3 بار رفته سونوگرافي تو هنوز جنسيتتو به ما نشون ندادي . تو رو من سپردم به امام رضا كه خودش محافظ توباشه اي كه فداي قدم هاي كوچيكت بشم مادري قربون اون قدمهاي پر از عشق و مهربونيت  بشم چشم انتظارتم مواظب خودت باشniniweblog.com

niniweblog.com  

دنياي ما درياست                 هر كودكي ماهيست 

درياي بي ماهي                     يك ذره زيبا نيست           

پسندها (1)

نظرات (1)

سحرمامی آرتین
24 اردیبهشت 93 16:51
Salam ba salamate◇◆◇◆◇◆◇◆e◇◆◇◆◇◆◇◆ Azizam ba artin mn dost meshe?♥e ♥ ♡Ba veb ma hm sar bazanen mamnon ♡
مامان مژده
پاسخ
سلام خاله دعا من به سلامتي دنيا بيام پسر بشم باباييم خيلي خوشحال شه دوست ميشم حتما