دخترم آوينا دخترم آوينا ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

من و دخترم آوینا

تولد مامان مژده

1393/6/17 9:59
نویسنده : مامان مژده
569 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم  امرزو 17 شهريوره و تولد مامانه

                                نایت اسکین          

 

خيلي دوست داشتم امروز دنيا بيايي ولي خبري نيست

دوست دارم دختر شهريور ماهي بشي ولي فكر كنم تو شيطون بلا مهر ماه دنياميايي جيگرم فدات شم

بابا رضا برام گل خريد و گفت بريم برات كادو بگيرم گفتم كادو نميخوام بهترين كادو آوينا خانمه كه تو دلم داره مثل پري دريايي ميچرخه  فقط به كيك و گل بسنده كردم  خندونک

قربون تكونات بشم مادري                  نایت اسکین

سال ديگه با تو و بابا رضا يه جشن حسابي براي تواد مامان ميگيرم

فدات شم گل دخترم

تو بهترين هديه خدا هستي

                                                    http://www.picturesanimations.com/c/cake/0003.gif           

 راستي صبح رفتم تو ني ني سايت  ديدم خاله نورا برام تاپيك تبريك تولد زده و دوستام بهم تبريك گفتن

خيلي خوشحال شدم مرسي از خاله نورا مهربون

ان شاءالله عروسيت  خيلي شرمنده كردي خاله جوون

    

                                     نایت اسکین

 

خاله نورا دوست داريم مرسي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)