دخترم آوينا دخترم آوينا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و دخترم آوینا

سونو گرافي سه بعدي

1393/3/20 12:05
نویسنده : مامان مژده
624 بازدید
اشتراک گذاری

                                                  

دختر قشنگم 93/3/19 خانم دكتر برام سونو سه بعدي نوشت اولش ميترسيدم ولي وقتي رفتم و تورو ديدم همه چي رو فراموش كردم از حالا ارتيست هستي ژست گرفتي و دستتو گذاشتي رو سرت و يه دستتو گذاشته بودي روي صورتت حتما ناراحت بودي و يا عصبانيت كردم اخه بازم سونوگرافي عصبانیچقدر سونوگرافي ميري مامان خانم اولش بهم اخم كردي و بد صورتتو قايم كردي  بعدش هم دستتو گذاشتي رو سرت خانمي محبتخوشگل و به من نگاه كردي .خدايا اون لحظه داشتم ميمردم خدايا چه لحظه نابي بود قسمت همه بكن هركس كه آرزوي مادر شدن داره را آرزوشو براورده كنآرام

آقاي دكتر  سونوگرافي تا ديديت گفت ماشاءالله ماشاءالله چه چشمهاي درشتي داره چشمک

قربونت برم كه لبات و چونه ات هم قشنگه

واي مادر واي مادر جون فدات شم قيزيم قشنگ فدات بشم  هنوز كوچولوي بزرگترشي قيافه ات هم بيشتر عوض ميشه مادرجونم

اين اولين عكست كه اخم كردي

 و اين دومين عكست كه صورتتو قايم كردي

              

 

وسومين عكست كه به من نگاه كردي و چشماي درشتتو بهم نشون دادي

                

 

                                        

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

خاله نورا
20 خرداد 93 12:21
سلام خاله جونم پس رفتی دوباره سونو اخه پس بانمکه خواهر زاده ی گلم ایشالله سالم به دنیا بیاد
خاله نورا
20 خرداد 93 12:22
پس 4ماه دیگه به دنیا میاد خداروشکر
مامان الهام
21 خرداد 93 16:57
عزیزم انشالله سالم به دنیا میاد و واست یه همدم همیشگی میشه لینکت کردم گلم
مامان علی
22 خرداد 93 0:53
به به..مبارکه. چه دختره نازی...انشالله بسلامتی بغلش کنی....
مامان نی نی
22 خرداد 93 11:42
ماشالله از اولین عکس زیاد چیزی نفهیدم غیر از صورت خانوم گلت ولی بعدیا خیلی واضحن طفلی تو چه فشاریه
مامان نی نی ناز
28 خرداد 93 10:22
وای ان شالله خدا برات حفظش کنه مژده جوون. لحظه نابی هس برا خاله منم دعا کن 8 ساله نی نی گیرش نمیاد. خیلی آرزو داره
ninipa
29 خرداد 93 20:43
سلام مامان عزیز اگه دوست داری پاهای کوچولوی نازتو با یه پاپوش خوشگل که تو هیچ مغاز ای دیده نمیشه زیباتر کنی به وبلاگ نی نی پا پر از طرح های ناز دوست داشتنی سر بزن. خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم.
سعیده
30 خرداد 93 15:27
سلام عزیزم چه دختر نازی داری خدا برات حفظش کنه منم دخمل دارم البته 15 روز کوچکتر از نینی شماست خوشحال میشم باقی راه بارداری مون رو باهم باشیم پس با افتخار لینکت میکنم و منتظرت هستم