دخترم آوينا دخترم آوينا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و دخترم آوینا

هفته 21دخترم

1393/3/8 15:39
نویسنده : مامان مژده
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادر فدات شم الهي محبت

فقط 4 ماه مونده   *تا گل زندگيمو تو بغل بگيرم اي خدا شكرت اي خدا اين لحظه هاي شيرين مادر بودنو به همه اونهايي كه آرزوشو دارن بده

قربونت برم كه روزها خوابي وشبها بيدار مادري   دخترم ديگه قشنگ حست ميكنم واي چه مامان بدي هنوز برات اسم انتخاب نكردم دعوام نكنيا   *

جيگر مامان انقدر به قول خاله فريده  انقدرخاله خانباجيا پسر پسر كرده بودن كه تو مطمئن باش يچه ات پسره مامانت نه لباس دخترونه خريده نه اسم برات گذاشته ماماني منو ببخش

تواين هفته من عاشقترت شدم اونقدر كه لگدهاتو ميشمارم شيطون بلا تو اين هفته من قشنگ حس ميكنم كه تو متوجه حرفهام ميشي تا صدات ميكنم دختر طلا دختر طلا لگد ميزني چشمک

قربونت برم كه دلم داره لك ميزنه برات لباس بخرم

 

 

 

 

منو عشقم

 

                                                        _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

                                                                    

پسندها (2)

نظرات (4)

مـامـاטּ ســـــآرا
8 خرداد 93 14:27
سلام دوست عزیزم مبارکه
مامان نی نی
8 خرداد 93 15:19
خوشحالمون کردی با پستای جدیدت عزیزم ... انشالله یه اسم قشنگ براش پیدا کنی . خوب قدر این روزاتو بدون
مامانش
8 خرداد 93 18:26
سلام افرین دختر خوب .مامانش حالا شد بگو تو چه مایه هایی اسم میخواهی تاما کلوپی هااااا دست بکار شیم
مامان مژده
پاسخ
خاله ياسي دختر دارم ماه با 100 پسر عوضش نميكنم
مامان هستی
8 خرداد 93 19:12
عزیزدلم پس نی نیمون دختره مبارک باشه ایشاالله خدا یه دختر ماه بهت بده.وای که چقدر سیسمونی خریدن ودوس دارم. میشه منم باهاتون بیام قول میدم دخترخوبی باشم
مامان مژده
پاسخ
عزيزم ممنونم ازت دختر داشتن فكر كنم خيلي خوب باشه ولي من همش به پسر فكر كرده بودم