دخترم آوينا دخترم آوينا ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و دخترم آوینا

ديدار دوباره توازنزديك NT

1393/2/22 15:15
نویسنده : مامان مژده
138 بازدید
اشتراک گذاری

كلوچه مامان

ببخش ديگه اذيت شدي خوب نگرانت بودم خداروشكراتفاقي برات نيافتاده خوب و خوش و سلامت هستي 5 فروردين رفتم سونوگرافي NT بماند كه چقدر استرس داشتم چون اين آزمايش خيلي مهمه براي سلامتته گلم ديگه ما هرجاميريم به خاطر شغل بابا كه تو نزديكي سونوگرافي و ازمايشگاه و ميشناسنش بدون نوبت و معطلي ميريم تو سريع رفتم رو تخت خوابيدم  اي جانم ماشاءالله چقدر بزرگ شدي فدات شم كه 11 هفته و پنج روز بودي فدات شم قربون اون ضربان قلبت بشم   فدات شم كه قلب منم باقلب تو ميزنه چقدر صورتت خوشگله قربون اون دماغ كوچولوت بشم كه سراينكه دماغش شبيه كيه هنوز داريم بحث ميكنيم خوشگل مامان قربون اون كله گردت و دست وپاهاي كوچيكت بشم كلوچه خوشمزه ان شاءالله خدابه هركي كه ني ني نداره يدونه بده واين روزها رو تجربه كنه وروجك من ازوقتي كه خداتورو به ماهديه داده بابارضا هي گل ميخره من داره حسوديم زبانميشه چه خبره اهل اين رمانتيك بازيها نبودا ميگه به گل زيادنگاه كن به منظره هاي خوب نگاه كن هیپنوتیزم                             

 

 

 11هفتگي                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

m0zhde
22 اردیبهشت 93 15:56
ishala b slmaty 2nya biad
مامان مژده
پاسخ
ممنون ازت دوستم ممنون
مامان مژده
24 اردیبهشت 93 9:31
سلام عزيزم ممنون ازت